Cíle každého článku či textu, který tvoříte a publikujete jsou dva. Prvním je dostat se do přirozeného vyhledávání na Googlu či Seznamu a druhým je konverze. Dnes se podíváme na ten první. Přirozený výběr je pro uživatele příjemnější než placené reklamy a výsledky tak využívají mnohem víc. K tomu, abyste se tam dostali ale potřebujete využít jejich algoritmu.
 on-line vyhledávání
Algoritmus není známý, ale pár věcí je jasných. Klíčem je to, že např. Google poskytuje uživatelům pouze relevantní odkazy. Z nespočtu webů se snaží vybrat ty, které budou pro lidi skutečně přínosné. Kvalita je tak velmi důležitá. Soustřeďte se na obsah, ale sledujte i další aspekty.
 

Zlaté pravidlo

Kontrola je klíčem k úspěchu. Učili nás to už ve škole při slohu. Když něco napíšete, nebo koupíte článek, přečtěte si ho. Pokud vás samotné baví a rádi byste si ho někde přečetli, tak třikrát hurá. Máte to, co potřebujete. Jestli ne, tak ho upravte, přepište nebo vůbec nepublikujte. Špatné texty budou poškozovat vaši pověst a rozhodně nepomohou budovat dobrou pověst.
 počítačový kód

Užitečnost na prvním místě

Kvalita je samozřejmě důležitá, a to především v oblasti obsahu. Pokud budete psát o ničem, nikdo to nebude číst. Publikujte jen v případě, že máte skutečně co říct. To platí pro firmy i blogery. Není-li článek pro lidi zajímavý, cenný a užitečný, zapomeňte na to.
 
Ideální je, když si vše vytvoříte sami. Pokud nejste gramaticky a stylisticky nadaní, svěřte práci někomu jinému. Dejte si ale záležet na tom, aby produkt či službu skutečně znal a autory příliš nestřídejte. Nejlepší je mít např. jen jednoho, se kterým spolupracujete dlouhodobě.
 

Vždy sdílejte originál

Velmi důležitou radou je, abyste se neopakovali. To nejhorší, co můžete udělat je zveřejnění naprosto totožného textu na několika různých stránkách. Nemusíte přepisovat úplně všechno, ale každý text trochu pozměňte, ať to nevypadá tak monotónně. Ukažte klientům, že jste kreativní a nemáte zapotřebí se neustále opakovat.